آف کار پوت

آف کار پوت یک وبسایت جهت بروز رسانی دانش روز

آف کار پوت

آف کار پوت یک وبسایت جهت بروز رسانی دانش روز

8 نکته کاربردی که باید قبل از خرید ویلا استخردار بدانید..

ممکن است به تازگی به فکر ساخت و یا خرید ویلایی هستید که دارای استخر باشد و یا اینکه میخواهید برای ویلای خود استخری بسازید، روش های مختلفی برای ساخت استخرهای شنا وجود دارد، به عنوان مثال با یک قاب فایبر گلاس و لایه عایق ضد آب پلاستیکی روی چمن میتوان یک استخر کوچک ساخت و یا با حفر زمین و دیوار چینی و یا استفاده از غلاف های عایق ( غشاهای عایق ) و یا حتی با بتون مسلح میتوانیم استخر دلخواه خود را بسازیم، 

 مزایای ویلای استخر دار :

1.ایجاد چشم اندازی لاکچری و زیبا در محوطه ی ویلا:

به محض وارد شدن به ویلا اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد چشم اندازی ست که در محوطه برپا شده و استخر به عنوان یکی از عناصر مرکزی در محوطه، اولین چیزی ست که در چشم شما جلوه خواهد کرد. اگر عاشق چشم اندازهای لاکچری و داشتن یک محوطه ی زیبا و خاص در ویلای خود هستید بی شک ویلای استخر دار می تواند در این زمینه بسیار به شما کمک کند. وجود استخر در محوطه نمادی از سبک زندگی لاکچری می باشد و تلالو نور طلایی رنگ خورشید بر پهنه ی آن سریعا شما را مجذوب خواهد کرد.

2.از نگاه های مزاحم در امان بمانید:

برای همه ی ما پیش آمده است که در ساحل دریا احساس معذب بودن داشته ایم چرا که نگاه های مزاحم را حس کرده ایم و نتوانسته ایم آنطور که تمایل داریم در آب های دریا به تفریح و آب تنی بپردازیم. در اینگونه مواقع تمام حواس مان به اطراف بوده و سنگینی نگاه هایی که گاها موجب آزارمان شده. اگر عاشق آب تنی و شنا هستید به جای اینکه خود را به آب های دریا بسپارید و در میان امواجی از نگاه های سنگین خود را معذب کنید بهتر است در استخر خود در ویلای شخصی تان به آب تنی بپردازید. اینگونه دیگر نگران حریم خصوصی و امنیت خود و خانواده تان هم نخواهید بود. شما می توانید با تعبیه سقف برای استخر ویلا و یا خرید ویلایی که دارای استخر سرپوشیده می باشد تمامی این چالش ها را رفع و رجوع کنید.

3.تفریح و شنا در هر ساعتی از روز و هر زمان از سال :

روزهای طوفانی، بارانی و حتی روزهای بسیار داغ و تابستانی سال که چیزی جز آفتاب سوختگی از دریا نصیب شما نخواهد شد روزهایی نیستند که بتوانید خود را به دست امواج دریا بسپارید. بعد از تاریک شدن هوا نیز شنا و آب تنی در دریا دیگر نه چندان لطفی دارد و نه توصیه می شود چرا که در این ساعات غریق نجات ها در محوطه ی ساحل حضور ندارند و در صورت بروز خطر کسی نخواهد بود که شما را یاری کند.

اما استخر ویلا روز و فصل و ساعت نمی شناسد. شما می توانید در تمامی روزهای سال و در تمامی ساعات روز در استخر ویلای خود شنا کنید بدون اینکه نگران تغییر شرایط جوی و آب و هوایی و یا مواج و طوفانی شدن دریا باشید. شما می توانید شب ها در آب استخر آب تنی کنید بدون اینکه نگران ایمنی و تاریک بودن محیط باشید. همچنین بانصب و تعبیه سقف روی استخر و یا خرید ویلایی که دارای استخر سرپوشیده می باشد می توانید خود را از آفتاب سوختگی های متداول که در میان دریا در حین شنا برای شما رخ می دهد در امان نگاه دارید.

8 نکته کاربردی که باید قبل از خرید ویلا استخردار بدانید...

1-استخرها به تعمیر و نظافت منظم نیاز دارند:

اگر برای خرید ویلا استخردار برنامه‌ریزی می‌کنید باید بدانید که استخرها به نگهداری منظم نیاز دارند. استفاده از مواد شیمیایی مناسب گرفته تا تمیز کردن سطوح داخلی، کف و دیواره‌ها، همگی نیاز به صرف وقت و تلاش دارد. در غیر این صورت، سطح PH آب استخر ممکن است از تعادل خارج شود و مشکلاتی مانند رشد جلبک‌ها و باکتری‌ها می‌توانند سلامت شما و خانواده را تهدید کنند.

وقت و انرژی کافی برای مراقبت از استخر ندارید؟

 خوشبختانه شرکت‌های خدماتی زیادی وجود دارند که می‌توانند در حفظ استخر به شما کمک کنند؛ بنابراین اگر با این موارد، مشکلی ندارید، درباره خرید ویلا استخردار به خوبی فکر کنید. شاید استفاده از خدمات شرکتی نگهداری استخر نسبتاً گران قیمت باشند، به احتمال زیاد باید چندین بار در هفته، سرویس نگهداری از استخر را برای نگهداری منظم، انجام دهید. بنابراین اگر صاحب یک استخر هستید، یا ویلای استخردار می‌خواهید بخرید، آماده باشید تا به صورت هفتگی، برنامه‌های نگهداری را انجام دهید.

2- داشتن استخر می‌تواند کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشد:

خرید ویلا استخردار تاثیر مثبتی را بر شرایط زندگی خواهد گذاشت. در این شرایط، صاحبان استخر به استخر خصوصی خود دسترسی دارند تا هر زمان که بخواهند از آن لذت ببرند. دومین مزیت اصلی داشتن استخرهای شنا، تأمین سلامت قلب و عروق، انعطاف‌پذیری و بهبودی جسمی است.همچنین به اثبات رسیده است که وجود یک استخر تفریحی برای شنا در داخل خانه، سلامت روانی و کیفیت زندگی را تقویت می‌کند. سرانجام اینکه، داشتن استخر می‌تواند سبک زندگی صاحب ویلا را بهبود ببخشد. شاید شما هم بخواهید در یک جشن دوستانه، مهمانی را در محوطه اطراف استخر شنا برگزار کرده و از دوستان خود پذیرایی کنید.

3- با خرید ویلا استخردار صورتحساب خدمات شما، افزایش می‌یابد:

اگر به فکر خرید ویلا استخردار هستید، فراموش نکنید که برای افزایش هزینه‌های قبض و هزینه‌های مصرفی ماهانه، آماده باشید. صاحبان ویلای استخردار معمولاً فقط برای کار با پمپ استخر در سال حدود چند صد هزار تومان هزینه می‌کنند. پمپ، سیستم تصفیه استخر را کنترل می‌کند و برای حفظ استخر کاملاً ضروری است.کسانیکه در ویلای خود، استخر نصب می‌کنند، می‌بایست انتظار افزایش صورتحساب آب را داشته باشند. برای پر کردن یک استخر استاندارد، 15000 تا 30000 گالن آب شهری نیاز است که چیزی بیشتر از چند صد هزار یا حتی میلیون تومان، هزینه در بر خواهد داشت.

4- لازم است اقدامات احتیاطی و ایمنی استخر را برای کودکان انجام دهید:

​​متاسفانه غرق شدن، علت اصلی مرگ کودکان 1 تا 4 سال، ناشی از سقوط در آب استخرهای خانگی عنوان شده است. این خطر برای بچه‌های تا حدود 15 سال هم وجود دارد! با توجه به این نکته مهم، بسیار حیاتی است که شما و خانواده هنگام خرید ویلا استخردار، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. اقدامات پیشگیرانه و محافظتی شامل نصب حصار ایمنی در اطراف استخر، قرار دادن قفل روی درب‌های منتهی به استخر، آموزش فرزندانتان در سنین جوانی و تنظیم قوانین استخر در کنار خانواده، است.

5-به محوطه سازی برای استخر و خرید تجهیزات آن احتیاج خواهید داشت:

ممکن است بخواهید قبل از خرید ویلا استخردار یا نصب یک استخر در محوطه ویلای خود، درباره محوطه اطراف آن اطلاعاتی را به دست آورید. استخر و لبه یا فضای اطراف آن؛ نه تنها فضای زیبایی از فضای بیرون را تامین می‌کند، بلکه به فضای اضافی نیز برای ذخیره تجهیزات و لوازم جانبی استخرمانند لوازم تمیز کننده، شناور، شیلنگ، حوله و ... نیاز خواهید داشت. بنابراین قبل از خرید ویلا استخردار، از مقدار فضای کافی برای تامین نیازهای استخر، اطمینان حاصل کنید.

6- پس از خرید ویلا استخردار باید اطراف آن را حصاربندی کنید:

یکی از نکات مهم پس از خرید ویلا استخردار این است که نیاز دارید محوطه اطراف را حصاربندی کنید. این کار، دو مزیت بزرگ و اصلی دارد؛ اول اینکه اهداف ایمنی را برآورده می‌کنید و دوم آنکه، زیباسازی همان محیط را به راحتی انجام خواهید داد. این امر برای آن است که افراد متفرقه در محوطه استخر، وارد نشوند و در لبه استخر راه نروند. قبل از خرید یک ویلای استخردار در مازندران، بهتر است مدل‌های استخر و ابعاد و اندازه‌ها را به دقت بررسی کنید.

7- خرید ویلا استخردار ارزش ملک شما را افزایش می‌دهد:

اگر برنامه شما خرید ویلا استخردار است و موقعیت جغرافیایی ملک در آب و هوای گرم است، خبر خوبی برای شما داریم. اگر این ویلا را بخرید، به زودی، ارزش ملک شما را به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. در حقیقت، اگر ویلایی را در نقطه ای با آب و هوای گرم در مازندران بخرید، می‌توانید مطمئن باشید که قیمت ملک، افزایش بیشتری خواهد داشت.به این ترتیب، یک سرمایه‌گذاری هم محسوب می‌شود. این مسأله برای املاک در شرایط سردسیر، متفاوت است. بهترین گزینه‌های خرید ویلا استخردار را می‌توانید در شهرهای ساحلی مازندران پیدا کنید.

8- با خرید ویلا استخردار، حق بیمه شما بیشتر خواهد شد:

کسانیکه قصد خرید ویلا استخردار را دارند، باید بدانند که به دلیل تامین امنیت خانه، احتمالاً مجبور خواهند بود برای پرداخت حق بیمه سالانه، هزینه‌هایی را بپردازند. ویلاهای استخردار، گران قیمت هستند بنابراین باید هزینه‌های بیمه را برای بخش‌های مختلف، برنامه‌ریزی کنید.

برخی از معایب خرید ویلا استخردار شامل موارد زیر است:

· استخرها به نگهداری منظم نیاز دارند؛ که شامل افزودن مواد شیمیایی ضد عفونی کننده، تمیز کردن و ترمیم می‌باشد.

· آمار غرق شدن جوانانی که به شنا مسلط نیستند، در تابستان، در استخرهای خانگی قابل توجه است

· خرید ویلا استخردار ممکن است برای تعداد کمتری خریداران ویلا، جذاب باشد.

· استخرها، بخشی از فضای حیاط را اشغال می‌کنند.·

 خرید ویلا استخردار می‌تواند هزینه بیشتری برای بیمه ویلا داشته باشد؛

 گرم کردن آب استخر می‌تواند هزینه قبوض آب و برق را بالاتر ببرد و حتی نگهداری از آن نیز می‌تواند میلیون‌ها تومان در سال یا بیشتر از آن، باشد.